eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji › czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
  • Data: 2009-07-30 17:08:29
    Temat: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych grupowiczów

    Mam taką historię. Zachorowałem, więc ZUS daje chorobowe, rehabilitacyjne,albo
    rentę. Byłem chyba już u 20 lekarza orzecznika ZUS a świadczenia ZUS ustały.

    Międzyczasie ZUS napisał do starosty , że jestem chory i ma zastrzeżenia co do
    mojego stanu zdrowia.
    W konsekwencji, dostałem skierowanie na specjalne badania kontrolne, których jak nie
    wykonam to stracę prawo jazdy.
    O tyle dziwne, że moje schorzenia nie ograniczają mi możliwości jeżdżenia.

    1. gdy choruję to nie pracuję, i krucho z kasą, a za badania te każą mi zapłacić
    300zł.\
    2. mam wrażenie , że ZUS chce z premedytacją, wykonać pełne badania lekarskie na mój
    koszt, a jak je zrobię to sobie do swoich celów skopiują.

    Moje pytanie: czy ZUS w ogóle może zgłaszać zastrzeżenia co do mojego zdrowia
    Starosty ( Wydziału Komunikacji)?
    Dlaczego ZUS mnie bez dochodu jeszcze dodatkowo dociąża
    finansowo?
    Odnoszę wrażenie, że ZUS w ten sposób jakby szykanuje
    dodatkowo petenta i to za jego kasę.

    Dzwoniłam do przychodni co robi badania , a tam twierdzą, że ostatnio ZUS zrobił się
    w tej kwestii bardzo aktywny, jaki maja powód?

    Z ustawy to nie wynika, kto może zgłaszać zastrzenia co do zdrowia, a w ten sposób
    na każdego można zrobić donos.
    W piśmie z Wydziału Komunikacji powołują się na art.122 ust.1. pkt.4 ustawy Prawo o
    Ruchu Drogowym, pisząc, że dostali informację o zastrzeżeniach co do stanu zdrowia z
    ZUS. Dlaczego ZUS to robi??? Nie taki jest cel istnienia ZUSu? Musi? ,
    Nadgorliwość? , Cwaniactwo? , Zemsta chińczyka?

    Proszę o pomoc i wszelkie sugestie w tym temacie.

    Alx