eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji › Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
  • Data: 2009-08-01 13:54:41
    Temat: Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie zaciekawiło co innego
    > Czy starosta może do mnie napisać ze wysyła mnie na badania za które mam
    > zapłacić a jak ich nie wykonam to tracęp prawko?
    > Możliwe to?
    > Rozumiem że skierowałby mnie na badania za które zapłaci bo to on chce
    > tych badań.
    > Ale kazać płacić? Czy jest w ogóel taka możliwość??

    Niestety tak. Taki Orzecznik ZuS pisze sobie że ma wątpliwości, a Starosta
    kieruje Cię na badania za min 300 zł , teraz to jest chyba 6 lekarzy, różne
    dodatkowe testy, ciężko zrobić w 1 dzień, więc licz 2 dni poświęcisz, za
    które Ty musisz zapłacić, co wynika z ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Co
    ciekawe, badania dodatkowe, są skonstruowane jakby z myślą , z celem do
    badania przestępców, recydywistów, piratów, tych którym zabrano, lub chciano
    zabrać prawo jazdy. Wiec jak już się człowiek załapie na takie to zawsze
    mogą go uziemić, zwłaszcza, że w zespole badających, może być orzecznik ZUS
    , który sam , lub jego kolega skierował z ZUSu klienta. Solidarnie, za
    pieniądze klienta jest robota jest kasa dla lekarzy, a i można wykazać się
    przed ZUSem.
    Takich badań zdając po raz pierwszy na prawo , nikt nie przechodzi.
    Alx

    Nie choruj, bo stracisz prawo jazdy. Zadnych zwolnień lekarskich,
    społeczeństwo musi być zdrowe i dzieki ZUS wyzdrowieje.