eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji › Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
  • Data: 2009-07-31 06:34:25
    Temat: Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:h4skud$kk9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >Proszę o pomoc i wszelkie sugestie w tym temacie.

    Po pierwsze sugeruję pisać na grupę dyskusyjną w formacie zgodnym panującym
    zwyczajem.

    Po drugie jest wysoki odsetek ludzi pobierających świadczenia z ZUS mimo, że
    ich stan zdrowia do tego nie upoważnia. Ktoś w ZUSie wreszcie wziął się do
    roboty i zaczął to kontrolować. Nie twierdzę, że Ty właśnie jesteś taką
    osobą, ale widać, że znalazłaś (eś) się w kręgu podejrzenia.
    Według mnie naturalnym jest postawienie pytania jaki to szczególny rodzaj
    schorzenia uniemożliwia podjęcie pracy, ale nie jest zagrożeniem przy
    prowadzeniu samochodu?
    To nie jest nadgorliwość tylko dbanie o interes publiczny. Mój, Twój i
    innych ludzi.

    --
    Paweł