eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji › Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
  • Data: 2009-08-01 19:47:21
    Temat: Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7b9cd183-dedf-40c0-8fe6-d1660e8efd60@k30g2000yq
    f.googlegroups.com...

    Ja tam ZUS popieram moze sie skoncza czasy kiedy jeden obywatel
    posiadal CA 5 roznych stanow zdrowia w zaleznosci od tego kto pytal:

    Teraz w cenie beda tacy lekarze, ktorzy beda potrafili tak poprowadzic
    historie choroby, zeby dostac rente czy swiadczenia rehabilitacyjne,
    dofinansowania z PFRONU itp a jednoczesnie zachowac prawo jazdy i iiine
    szczegolne uprawnienia :)

    Pozdrawiam
    SDD