  • Data: 2008-11-13 11:00:12
    Temat: [cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania
    Od: Skiraz <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Tak na kanwie, Wszystkich Świętych, gdzie pojawiło się mnóstwo zakazów
    parkowania w okolicach cmentarzy wraz z opcja odholowania pojazdów
    zaczeła mnie nurtować następująca kwestia

    Parkuje samochód, w miejscu całkowicie dozwolonym i wyjeżdżam w ciepłe
    kraje np na miesiąc.
    Parę dni po moim wyjeździe drogowcy stawiają zakaz parkowania w wyniku
    czego moje parkowanie już jest nielegalne, policja odholowuje mi
    samochód na parking.

    I teraz pytanie jest następujące.
    Czy mam szanse na unikniecie mandatu i pociągnięcie kogoś (Policja,
    zarządca drogi) do opłacenia holowania i parkingu, wszak zaparkowałem w
    dozwolonym miejscu, które póżniej stało się niedozwolone. Mogę udowodnić
    że nie miałem możliwości sprawdzenia iz pojawił się zakaz (datowane
    bilety lotnicze, świadkowie), czy może nawet jak mnie nie ma to mam
    obowiązek sprawdzać codzienni czy aby się jakis zakaz nie pojawił?

    pozdrawiam
    Skiraz