eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania › Re: [cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania
  • Data: 2008-11-14 08:59:39
    Temat: Re: [cross] Parkowanie na później ustawionym zakazie parkowania
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Parkuje samochód, w miejscu całkowicie dozwolonym i wyjeżdżam w ciepłe
    > kraje np na miesiąc.
    > Parę dni po moim wyjeździe drogowcy stawiają zakaz parkowania w wyniku
    > czego moje parkowanie już jest nielegalne, policja odholowuje mi
    > samochód na parking.
    A co powiesz na to :-)
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki
    /news/parkowanie-sabotazysty/zdjecie/kliknij,2298485
    oraz to
    http://img147.imageshack.us/img147/8450/img5137mex9.
    jpg
    ps. nikt nie odcholowal autek - wiem to troche inna sytuacja bo tam
    nadal nie ma zakazu parkowania :-)
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------