    From: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
    Date: Mon, 18 Feb 2008 11:17:57 +0100

    Witam

    Proszę o pomoc w sprawie anulowania zamowienia w pewnym sklepie
    internetowym.
    W piatek 15.02 zamowilem telewizor w cenie bardzo atrakcyjnej
    2260 PLN za TV 37" (dostalem potwierdzenie zlozenia zamowienia).

    W sobote dostalem maila ze zamowienie zostalo przekazane do realizacji
    i ze mam wplacic na ich konto powyzsza kwote plus koszty przesylki.
    W tym samym dniu dostalem drugiego maila, ze moje zamowienie zostalo
    anulowane z powodu braku towaru w magazynie.
    A na stronie pojawil sie ten sam telewizor w cenie 2999 PLN.

    Dzisiaj wykonalem telefon i okazalo sie zamowienie zostalo anulowane
    gdyz TV zostal uszkodzony. Po moich uwagach ze ten model jest nadal
    dostepny kazano mi czekac na informacje.

    Drugi telefon wyjasnil mi ze to byla ich pomylka i ze to mial byc TV 32"
    i proponuja mi zakup telewizora z cenie 2999 ale wspanialomyslnie
    zrezygnuja z kosztow przesylki w kwocie 23 PLN.

    Napisalem maila ze zadam cofniecia anulowania zamowienia w przeciwnym
    przypadku sprawe kieruje do Rzecznika Praw Konsumenta.

    Czy mam racje? Co jeszcze moge zrobic aby wyegzekwowac sprzedaz?

    Dziekuje z gory za odpowiedz.

    Ryba