eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocofniecie zamowienia w sklepie internetowymRe: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
  • Data: 2008-02-18 13:00:40
    Temat: Re: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
    Od: darw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W sobote dostalem maila ze zamowienie zostalo przekazane do realizacji
    > i ze mam wplacic na ich konto powyzsza kwote plus koszty przesylki.
    > W tym samym dniu dostalem drugiego maila, ze moje zamowienie zostalo
    > anulowane z powodu braku towaru w magazynie.

    Jak się nudzisz, to dostałeś tylko potwierdzenie i na jego podstawie
    robisz przelew...
    Chyba, że odpisałeś na maila z anulowaniem...

    Niby można się też procesować na bazie przepisów o ofercie...

    Napisz grzecznego maila, że zlożyłeś ofertę, którą przyjęli.
    Zleciłeś przelew na bazie potwierdzenia (zleciłeś go w banku od razu).
    Prosisz o przysłanie, gdyż w innym wypadku będziesz z nimi walczył
    sądownie.
    To raczej nie jest na tyle różna od rynkowej cena, żeby ją potraktować
    jako oczywistą pomyłkę. Zwłaszcza, że odpowiedź była po pewnym
    czasie...
    W takiej sytuacji, albo się ugną, albo zwrócą pieniądze.
    Albo będziesz im musiał wytoczyć proces o zwrot pieniędzy lub
    towaru ;-)

    --
    Pozdrawiam
    DarW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1