eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocofniecie zamowienia w sklepie internetowymRe: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
  • Data: 2008-02-18 15:46:57
    Temat: Re: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Feb 18, 4:22 pm, "Ryba" <t...@b...tlen.pl> wrote:
    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:37547d2d-6775-4ac7-9c15-7767466ae06d@
    s12g2000prg.googlegroups.com...
    >
    > >A co ciebie obchodzi ze nie wiedza ze maja braki w magazynie? Ty masz
    > >dostac 37" TV za 2260 zlotych. Jak maja drozszy to niech beda stratni
    > >ty taki musisz/powinienes dostac. Jesli nie chca to ty nawet nie
    > >musisz odpisywac ze nie chcesz w takim razie 32" czy 37" za doplata.
    >
    > No dobrze tylko na mojego maila z żądaniem anulowania wycofania
    > zamowienia odpowiedzieli tak:
    >
    > "Witam!
    > Zgodnie z rozmową telefoniczną proponujemy pokrycie kosztów transportu,
    > na kolejne zamówienie.
    > Poprzednie zamówienie nie zostało zrealizowane, ponieważ pod rezerwacją
    > towaru w Pana zamówieniu mieścił się telewizor 32".
    >
    > Nie jestem prawnikiem i nie wiem jakich innych argumentow uzyc.
    >
    > Wyslalem juz maila do rzecznika praw konsumenta z prosba o pomoc.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Ryba

    ale masz pierwszego mejla o 37" za 2260? Poza tym skoro go uszkodzili
    to co za problem przeprosic cie za zwloke i poprosic o odrobine
    cierpliwosci zanim sciagna dzialajacy skads?
    ALe widze ze kreca strasznie. Z jednej strony mozesz ich podac do sadu
    o ten tv w tej cenie 700 zlotych to kasa za ktora mozna sie sadzic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.02.08 19:38 K.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1