eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocofniecie zamowienia w sklepie internetowymRe: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
  • Data: 2008-02-18 14:54:09
    Temat: Re: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Ryba wrote:
    > Witam
    >
    > Prosz? o pomoc w sprawie anulowania zamowienia w pewnym sklepie
    > internetowym.
    > W piatek 15.02 zamowilem telewizor w cenie bardzo atrakcyjnej
    > 2260 PLN za TV 37" (dostalem potwierdzenie zlozenia zamowienia).
    >
    > W sobote dostalem maila ze zamowienie zostalo przekazane do realizacji
    > i ze mam wplacic na ich konto powyzsza kwote plus koszty przesylki.
    > W tym samym dniu dostalem drugiego maila, ze moje zamowienie zostalo
    > anulowane z powodu braku towaru w magazynie.
    > Dziekuje z gory za odpowiedz.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Ryba

    A co ciebie obchodzi ze nie wiedza ze maja braki w magazynie? Ty masz
    dostac 37" TV za 2260 zlotych. Jak maja drozszy to niech beda stratni
    ty taki musisz/powinienes dostac. Jesli nie chca to ty nawet nie
    musisz odpisywac ze nie chcesz w takim razie 32" czy 37" za doplata.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1