eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocofniecie zamowienia w sklepie internetowymRe: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
  • Data: 2008-02-18 15:22:54
    Temat: Re: cofniecie zamowienia w sklepie internetowym
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:37547d2d-6775-4ac7-9c15-7767466ae06d@s12g2000pr
    g.googlegroups.com...


    >A co ciebie obchodzi ze nie wiedza ze maja braki w magazynie? Ty masz
    >dostac 37" TV za 2260 zlotych. Jak maja drozszy to niech beda stratni
    >ty taki musisz/powinienes dostac. Jesli nie chca to ty nawet nie
    >musisz odpisywac ze nie chcesz w takim razie 32" czy 37" za doplata.


    No dobrze tylko na mojego maila z żądaniem anulowania wycofania
    zamowienia odpowiedzieli tak:

    "Witam!
    Zgodnie z rozmową telefoniczną proponujemy pokrycie kosztów transportu,
    na kolejne zamówienie.
    Poprzednie zamówienie nie zostało zrealizowane, ponieważ pod rezerwacją
    towaru w Pana zamówieniu mieścił się telewizor 32".

    Nie jestem prawnikiem i nie wiem jakich innych argumentow uzyc.

    Wyslalem juz maila do rzecznika praw konsumenta z prosba o pomoc.


    --
    Pozdrawiam
    Ryba


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1