  • Data: 2003-10-28 19:01:02
    Temat: cofniecie pozwolenia na budowe
    Od: Samael <s...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam nastepujacy problem:
    rzecz dzieje sie w Konstancinie k/Warszawy
    lekarz naczelny uzdrowiska Konstancin [takie stanowisko bodajze]
    zlozyl wniosek o cofniecie pozwolenia na budowe osiedla, gdzie mam
    zamiar sie wprowadzic (rowniez Konstancin). W dwoch urzedach, zarowno
    gminy jak i powiatu (wydzialy architektury), nie potrafiono mi
    odpowiedziec na pytanie:
    jakie moga byc dla mnie konsekwencje cofniecia takiego pozwolenia
    deweloperowi? Mieszkanie juz jest odebrane, mam akt notarialny. Czy
    konsekwencje beda tylko wobec dewelopera czy takze wobec mieszkancow
    [np wyburzenie domu??]

    nie jest w tym momencie istotne, jaki bedzie wynik: chce wiedziec,
    jaki moze byc czarny scenariusz. Jesli wyburzenie, to czy mieszkancy
    dostaja odszkodowanie, w jakiej kwocie, od kogo i kiedy?

    Prosze w miare mozliwosci takze o podstawe prawna, gdzie moge szukac
    potwierdzenia tego co napiszecie.

    sprawa dla mnie dosc nieprzyjemna :(

    z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam

    Samael