    From: "Adam" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ciezka sprawa prosze o rade
    Date: Tue, 2 Aug 2005 17:09:13 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie
    potrzebuje porady. Postaram sie nakreslic mniej wiecej jak wyglada moja sytuacja.
    Żona złożyła pozew o rozwód ponieważ chce wyjechać za ocean na stałe. Moje
    pytanie brzmi następująco: Chce zabrać nasze 2 dzieci na stałe. "Troche" mi to
    nie pasuje. Szantazuje mnie, ze jak nie puszcze dzieci to sie bedzie sadownie
    mscila. Mieszkamy obecnie u jej rodzicow, ktorzy rowniez sa przeciwni temu,
    zeby dzieci jechaly. Ona tam kogos poznala i juz postanowila, ze jedzie. Jak
    to wyglada od strony prawnej czy jesli puszcze dzieci to jest szansa, ze je
    jesszcze zobacze? czy powinienem jej pozwolic na zabranie dzieci?
    Nie wiem rowniez co zrobic z alimentami. Napisalem, ze po 300 PLN na kazde
    dziecko bede dawal. Nie wiem czy dobrze podpisalem czy tez nie bo to sie
    czlowiek nie zna ale i tak bym dawal dzieciom i tak wiec na nie mi nie szkoda.
    Jeszcze chodzi mi o to czy bedzie mogla opuscic kraj z dziecmi ot tak (jedzie
    do pracy) Jakos sobie nie wyobrazam pracy za oceanem z 2 dzieci.
    Aha jest jeszcze zalegly ZUS z firmy (bankrut), ktory zona placi i tez nie
    wiem czy bedzie mogla wyjechac majac ten dlug
    to chyba na razie tyle
    pozdrawiam serdecznie i czekam na rade..
    z gory dziekuje
    Adam M