  • Data: 2005-08-02 17:48:11
    Temat: Re: ciezka sprawa prosze o rade
    Od: "Adam M" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    serdeczne dzieki.
    A jak sprawa wyglada z widywaniem dzieci. Jesli nie pozwole na opuszczenie
    przez nich kraju to czy moze mi w jakis sposob ograniczyc widywanie ich w kraju??
    A z tym, ze odchodzi pogodzilem sie chcac nie chcac. Nie mam zbyt wielkiego
    wplywu na jej decyzje juz teraz. Wiadomo, ze czlowiek chcialby miec normalna
    rodzine ale z niektorymi osobami nie mozna nawet o tym pomarzyc postanowienie
    jest i nie mam nic do powiedzenia.