eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocall centre jak audiotele ? !call centre jak audiotele ? !
  • Data: 2010-01-05 14:20:44
    Temat: call centre jak audiotele ? !
    Od: andrzej <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kilka razy dzwoniłem do wizz
    i ze zdumieniem stwierdziłem że zapłaciłem za niC ( usługa tj
    uzyskanie informacji nie wykonana opłata pobrana ) zapewne ten numer
    " W Polsce 0703 50 30 10
    (Cena za minutę połączenia: 3,66 zł za minutę. Z tel. stacjonarnych i
    komórkowych)
    "
    działa jak audiotele tzn oplata jest pobierana za każdą rozpoczętą
    minutę bez względu czy dodzwoniłem się do konsultanta czy do św
    Mikołaja ;)

    Pytanie czy taki prezent jest zgodny z prawem skoro ani na stronie
    https://wizzair.com/about_us/contact_us/
    anie w zapowiedzi teleserwisu nie ma Wyraźnej INFORMACJI że połączenie
    jest płatne niezależnie od tego czy dodzwonię się do konsultanta czy
    nie ?

    Akurat nie mam i nie muszę mię chyba wiedzy nt nr "specjalnych"

    A mam prawo do rzetelnego wykonania usługi ??


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1