  • Data: 2003-11-20 17:54:24
    Temat: byly maz i mieszkanie
    Od: "Marek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam znajoma ma problem z bylym mezem ponizej Jej list:
    Mój Były mąż , chce się do mnie w prowadzić. Zażyczył sobie mały
    pokój.Nadmieniam ,że żyję on związku małżeńskim ....Zwyczajnie od czterech
    lat nie mamy podziału majątku , od czterech lat korespondencję od nie go
    dostaje od jego żony , która wypisuje bardzo nie miłe rzeczy ( zresztą po co
    o tym pisać )
    Kurna nie mogę go wymeldować z mieszkania , bo jest głównym najemcą .....i
    nie wyobrażam sobie aby przychodził do mojego domu !!!!!!!!!!!!
    A jego obecnej kobiecie wszystkiego jest za mało ....ma firmę, która jest
    wstanie ich utrzymać - moją firmę , ma faceta , który był kiedyś moim mężem
    , a teraz chce zabrać mi mieszkanie !!!!

    dzieki za wszelkie rady :-)

    pozdrawiam

    --
    adres "w odpowiedz" jest bledny