  • Data: 2007-03-12 20:13:01
    Temat: brak wpisu spółki do KRS
    Od: " JBG" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam pytanie, czy możliwe jest jeszcze funkcjonowanie spółki z o.o. bez wpisu
    do KRS? Rozmawiałem z osobą, która jest właścicielem nieruchomości i chce
    wynająć lokal, ale jako wynajmujący ma wystąpić spółka z o.o., której ta osoba
    jest właścicielem i prezesem. Na prośbę o pokazanie dokumentów rejestrowych
    otrzymałem wyciąg z rejestru handlowego z 2004 r. z adnotacją, że mimo
    obowiązku spółka nie dokonała wpisu do KRS.
    Czy jest możliwe, żeby spółka działała do tej pory i nie była wpisana do KRS?
    Jakie są ewentualne konsekwencje prawne wynikające z takiego działania, jeśli
    jest to niedopuszczalne?
    Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.