  • Data: 2007-05-23 20:00:50
    Temat: Re: brak wpisu spółki do KRS
    Od: "p" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:f3269u$k0u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    > wiadomości news:pan.2007.03.13.08.17.20@olgierdrudak.com...

    > Zgoda, ale najpierw sąd rejestrowy musi taką spółkę wezwać do wykonania
    > odpowiednich czyyności. Skoro nie wzywa a spółka zapewne prowadzi b.
    > ograniczoną działalność (lub nie prowadzi jej wogóle) to jej właściciele
    > nie kwapią się z rejestracją w KRS z czym wiążą się znaczne koszty
    > (prawnik do zmiany umowy społki - nowy PKD - i sporządzenia wniosku,
    > dostosowanie wysokości kapitału, publikacja w monitorze, opłata za wniosek
    > itp).
> [...]
    Oczywiście spółka taka nadal może skutecznie zaciągać zobowiązania i
    rozporządzać prawami (zachowuje osobowość prawną) i od strony formalnej nie
    ma przeszkód w zawarciu umowy. Do wymienionych powyżej kosztów
    przerejestrowania dochodzą jeszcze koszty notarialne (zmiany umowy spółki a
    poza tym jedyny wspólnik jest jedynym członkiem zarządu).

    Pozdrawiam

    Piotr