    From: "lord" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: auto - gwarancja
    Date: Thu, 18 Jul 2002 06:14:12 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@213.25.183.242

    moj kolega ma problem z autem peugeot 206
    zakupil go w salonie i dostal na niego 12 miesiecy gwarancji plus dluzsza
    gwarancje na lakier . okazalo sie ze auto w przeciagu 10 miesiecy 11 razy
    bylo w warsztacie z powodu tej samej wady (gasnie na wolnych obrotach)
    okazalo sie ze zaden salon tego nie potrafi naprawic do konca (auto po
    naprawie jest ok ale po kilkunastu dniach zaczyna sie to spowrotem - gasnie
    na niskich obrotach)

    za kazdym razem serwis naprawia co innego a auto jest oddawane z tym samym
    problemem . na wszystkie pobyty w serwisach kolega ma papiery i pelna
    dokumentacje ubezpieczenia , umow kupna-sprzedazy itp.

    mam teraz pytanie o podanie mi jakis stron na temat na jakiej podstawie
    prawnej kolega moze sie domagac wymiany auta na nowe ?
    czy jest jakis artykul lub ustawa gwarantujaca ze dane auto jezeli w czasie
    gwarancji jest tyle razy naprawiane powinno byc wymienione na nowe ?
    dodam jeszcze ze kolega ma jeszcze kolo 2 miesiecy gwarancji

    ps widzialem kiedys w internecie strone ktora zalozyl koles co mial problem
    z wymiana auta na nowe i opisal w jaki sposob zalatwil ten problem przez sad
    i w koncu wygral sprawe - jak by ktos mogl mi podac link do tej strony
    bylbym bardzo zobowiazany

    pozdrawia lord
    ps sorry za literowki