  • Data: 2006-09-01 04:52:23
    Temat: aukcje internetowe
    Od: "komtel" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pewien problem
    Jestem sprzedającym na allegro. pewnego razu kupiła ode mnie klientka towar,
    otrzymała go i stwierdziła że towar nie działa (chociaż tak niezupełnie bo
    napisała, że raz działa a raz nie), był to towar nowy więc zaproponowałem
    jej wymianę. po odesłaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, ale nie
    działa nie dlatego, że posiada jakąś wadę fabryczną tylko ze względu na to
    iż jest uszkodzony mechanicznie. Zaproponowałem jej, pomimo tego iż uważam
    że nie musiałem że wyślę jej inny, sprawny. Tak też zrobiłem. Po tygodniu od
    otrzymania klientka stwierdziła, że towar nie działa i domaga się zwrotu
    pieniędzy. Nadmieniam, że towar wysłany był sprawny, testowany i wszystko
    było ok. Otrzymałem od niej maila, że albo oddam jej pieniądze albo zgłosi
    sprawę do prokuratury. Po paru dniach napisał do mnie jej ojciec, że mam
    córce oddać pieniądze albo napisze donos do urzędu skarbowego.
    Twierdzę, że nie mam obowiązku zwrotu jej pieniędzy w takim przypadku
    (przynajmniej tak mi się wydaje).
    W chwili obecnej wypisuje do wszystkich, którzy kupują na moich aukcjach z
    nieprawdziwymy informacjami jakoby jestem naciągacz.

    Co zrobić??? Tak naprawdę nie chce, że by sprawa skończyła się w sądzie, a
    jeżeli już nie będzie można nic poradzić to czy są podstawy ku temu aby
    zawiadomienie do prokuratury złożyć (no nie wiem, próba wyłudzenia)

    Proszę o pomoc
    pozdrawiam