  • Data: 2012-12-07 18:25:20
    Temat: art. 78 ust 4
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostaję papiery od Straży Miejskiej z fotoradaru. Twarzy kompletnie nie
    widać. Auto mam od jakiegoś czasu do sprzedania. Kupca szukam w śród
    znajomych i zainteresowanym pozwalam samym przejechać się autem. Kto
    prowadził w danym czasie nie jestem w stanie stwierdzić.
    Jak się to ma do art. 78 ust 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym ,
    właściciele pojazdów są zobligowani do wskazania na żądanie komu
    powierzyli pojazd w oznaczonym czasie i jakie sa tego konsekwencje?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/