  • Data: 2007-06-21 15:48:35
    Temat: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym http://lider24.media.pl (19
    czerwca, 00:27). Oczywiście otrzymałem stosownego maila z informacją o
    zakupionym towarze, numerem konta itp. Przelewu dokonałem po kilku
    godzinach (nad ranem). Następnego dnia (20 czerwca, 17:00) dostałem
    kolejnego maila z informacją, że anulowano zamówienie. Nie było żadnego
    wyjaśnienia, więc mailowo spytałem o przyczynę takiej sytuacji. Zostałem
    poinformowany, że brak towaru. Na moje kolejne pytanie, kiedy otrzymam
    zwrot pieniędzy. Otrzymałem odpowiedź: "Codziennie o 17 robimy przelewy.
    Jeśli wpłata będzie, zostanie odesłana". Mam następujące pytania: czy
    złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest prawnie wiążącą umową
    kupna - sprzedaży i czy mogę w związku z tym zażądać od nierzetelnego
    sklepu wydania towaru (na stronie brak jakichkolwiek informacji o jego
    braku)?

    Pozdrawiam.