eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie zamówienia w sklepie internetowym › Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
  • Data: 2007-06-26 18:45:48
    Temat: Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Maurycy Menke napisał:
    > Witam,
    > Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym http://lider24.media.pl (19
    > czerwca, 00:27). Oczywiście otrzymałem stosownego maila z informacją o
    > zakupionym towarze, numerem konta itp. Przelewu dokonałem po kilku
    > godzinach (nad ranem). Następnego dnia (20 czerwca, 17:00) dostałem
    > kolejnego maila z informacją, że anulowano zamówienie. Nie było żadnego
    > wyjaśnienia, więc mailowo spytałem o przyczynę takiej sytuacji. Zostałem
    > poinformowany, że brak towaru. Na moje kolejne pytanie, kiedy otrzymam
    > zwrot pieniędzy. Otrzymałem odpowiedź: "Codziennie o 17 robimy przelewy.
    > Jeśli wpłata będzie, zostanie odesłana". Mam następujące pytania: czy
    > złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest prawnie wiążącą umową
    > kupna - sprzedaży i czy mogę w związku z tym zażądać od nierzetelnego
    > sklepu wydania towaru (na stronie brak jakichkolwiek informacji o jego
    > braku)?
    >
    > Pozdrawiam.

    Jest wieczór 26 czerwca, a kasy i jakiejkolwiek informacji o tym, że mi
    ją wysłali, brak. Co robić? Czekać, czy zgłaszać komuś (komu?)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1