eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie zamówienia w sklepie internetowym › Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
  • Data: 2007-06-24 17:09:40
    Temat: Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Jaruś napisał:
    > On 21 Cze, 17:48, Maurycy Menke <g...@p...pl> wrote:
    >
    >>Witam,
    >
    > [...]
    >
    > Kwestia jest tak naprawdę regulaminu sklepu internetowego. W nim
    > wszystko jest zawarte, jeżeli napisane jest w nim, aby kontaktować się
    > mailowo bądź telefonicznie przed/po zakupie i przed wysłaniem
    > pieniążków to raczej nic nie zdziałasz, w przeciwnym wypadku nastąpiła
    > umowa kupna - sprzedaży, ale co Ci z tego. Raczej nikłe szanse na
    > otrzymanie towaru, skoro sklep wybrał oddawanie pieniążków to jedyne
    > co możesz uzyskać to przerosiny na piśmie, lub jak się uprzesz to
    > kupią specjalnie dla Ciebie dany towar i pozostawisz po sobie niesmak
    > i tyle...
    >
    >

    No niestety, poszukałem i znalazłem:
    "Sklep może anulować i nie podjąć się realizacji zamówienia bez podania
    przyczyn."
    Pozostaje mi tylko ostrzec innych użytkowników przed tym sklepem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1