  • Data: 2007-02-08 22:34:50
    Temat: aneks do umowy ubezpieczenia OC+AC
    Od: ellukes <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w listopadzie 2006 roku podpisałem u pośrednika umowę ubezpieczenia
    samochodu OC+AC+..., zapłaciłem całość gotówką i z nową polisą wróciłem
    do domu. W tym tygodniu otrzymałem listem poleconym od tegoż pośrednika
    informację iż "komputer" wykrył pomyłkę w wyliczeniu składki - przyjęto
    złą wartość dodatkowej zniżki.
    Aneks jest datowany na grudzien 2006, nie jest przeze mnie podpisany.
    Wszystko rozbiega się o to, że wybrałem tego pośrednika z uwagi na
    najkorzystniejszą cenowo ofertę.
    Proszę o informacje czy sposób w jaki pośrednik postąpił (wypisał aneks
    bez żadnych uzgodnień ze mną) jest zgodny z prawem.
    Czy w takiej sytuacji mogę odmówić zapłacenia dodatkowej kwoty (jest to
    bagatela ~400 zł)??

    dziękuję za wszystkie uwagi i pozdrawiam,

    --
    pozdrawiam,
    lukes