  • Data: 2007-02-08 23:59:28
    Temat: Re: aneks do umowy ubezpieczenia OC+AC
    Od: tg <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ellukes napisał(a):
    > Witam,
    >
    > w listopadzie 2006 roku podpisałem u pośrednika umowę ubezpieczenia
    > samochodu OC+AC+..., zapłaciłem całość gotówką i z nową polisą wróciłem
    > do domu. W tym tygodniu otrzymałem listem poleconym od tegoż pośrednika
    > informację iż "komputer" wykrył pomyłkę w wyliczeniu składki - przyjęto
    > złą wartość dodatkowej zniżki.
    > Aneks jest datowany na grudzien 2006, nie jest przeze mnie podpisany.
    > Wszystko rozbiega się o to, że wybrałem tego pośrednika z uwagi na
    > najkorzystniejszą cenowo ofertę.
> [...]

    witam,
    podpisal za Ciebie? czyli podrobil podpis. Nic nowego juz nie podpisuj,
    a sprawe zglos na policje lub do Towarzystwa Ubezpieczen dla, ktorego
    akwirowal on. Jest trzecia mozliwosc, ale to juz moze ktos inny wskaze ;)

    a jeszcze jedna wazna rzecz, a mianowicie skoro ktos za Pana podpisal
    aneks to de facto nie doszlo do czynnosci prawnej, poniewaz nie
    wystapilo zgodne oswiadczenie woli. Prawdopodobnie agent popelnil
    przestepstwo falszerstwa dokumentow art. 270 par. 1 KK.

    pozdrawiam