  • Data: 2007-02-09 11:25:24
    Temat: Re: aneks do umowy ubezpieczenia OC+AC
    Od: tg <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ellukes napisał(a):

    > Właśnie chodzi o to, że aneks jest z podpisem i pieczęcią
    > przedstawiciela, nie ma natomiast mojego czyli ubezpieczającego.
    >
    > Zdaję sobie sprawę, że zawsze może dojść do pomyłki ze strony
    > pośrednika, jednak mam podejrzenie iż było to zaplanowe, aby przebić
    > oferty innych ubezpieczycieli. Chcę mieć pewność iż zakład
    > ubezpieczeniowy w wypadku szkody nie odmówi mi wypłaty odszkodowania...

    Witam,
    hmm... moim zdaniem to jest tak, a znam polityke agentow ubezpieczeniowych:
    - agent obliczyl taka skladka (moze pomylil sie swiadomie, moze
    nieswiadomie)
    - PZU przy rozliczaniu, zwrocilo mu uwage i kazalo z jego kieszeni
    oplacic roznice.

    Reasumujac, to agent odpowiada za zle obliczona skladke. Agent moze
    poprosic klienta o ewentualna doplate, ale nigdy nakazac, bo generalnie
    w kazdej umowie TU z agentem, to agent placi za swoje bledy a nie klient.

    Napisz jak juz ktos stwierdzil wczesniej, pismo do PZU.