  • Data: 2008-03-17 11:05:26
    Temat: a ja znam temat od drugiej strony
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie taki człowiek anonimowy, jak mu się wydaje.

    Ja znam spr. w której osoba obrażona takim wpisem na forum zgłosiła sprawę do
    prokuratury, celem ustalenia danych osobowych żartownisia.

    Równolegle powiadomiła portal o naruszeniu netetykiety i zażądała usunięcia postów.

    Prokurator przekazał spr. do Sądu jako prywatnoskargową, i uwaga Sąd wezwał
    skarżącego do wskazania danych osobowych sprawcy :) a następnie na skutek tego,
    iz brak nie został usunięty sprawę zakończył. Na szczęście Sąd wyższej instancji
    .... i nie pozostawił suchej nitki na Sądzie niższej instancji. Jak je znajdę
    zacytuję kilka ciekawych stwierdzeń z uzasadnienia bo były mocne ;) Nie pamiętam
    dokładnie, ale ważne było, aby nie składać w prokuraturze zawiadomienia o
    podejrzeniu popełnienia ale .... wystąpienie ... poszukam i napisz ędokłądnie.