eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot - reklamacja › Zwrot - reklamacja
  • Data: 2002-08-05 09:54:40
    Temat: Zwrot - reklamacja
    Od: "Mirosław Szablewski" <m...@s...one.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Dnia 27.07.02 zamówiłem meble (kanapę i fotel). Przywieziono mi je w miniony
    weekend. Kanapa jest rewelacyjna ale fotel ma kilka wad konstrukcyjnych.
    Dzwoniłem do osoby, u której zamawiałem i chciałem złożyć reklamację.
    Sprzedawca był zszokowany tym, że chcę zwrócić towar tłumacząc to tym, że
    sprzedają go dużo i nikt nie składa reklamacji.
    Czy istnieje taka możliwość żeby sprzedawca nie zareagował na moją
    reklamację i zostawił mnie z wadliwym towarem ?
    Gdzie znajdę odpowiednie przepisy ?

    Z poważaniem,
    Szablewski Mirosław


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1