    From: artec <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwiazanie oferta wg KC.
    Date: Mon, 19 Jan 2004 09:32:30 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@212.33.71.239

    Witam !

    Przedstawiając poniżej sytuację która mnie spotkała, pragnę wywołać
    dyskusję odnośnie tej sprawy w świetle art 66-70 KC.
    Np. co może zrobić klient, który zobaczy ofertę cenową danego towaru, a
    płacąc w kasie otrzyma informację, iż cena jest faktycznie 2-krotnie
    większa?
    W jaki sposób wyegzekwować wywiązanie się sprzedawcy z oferty ?

    Konkretna sytuacja:

    Portal turystyczny wakacje.pl oferował wyjazd wakacyjny w atrakcyjnej
    cenie. Zarezerwowałem wczasy dla dwóch osób zgodnie z informacją na
    stronach wakacje.pl. Otrzymałem potwierdzenie zarezerwowanej oferty
    mailem.
    Najistotniejszy fragment (nie chce cytować całego maila:
    <cyt:>
    Oferta: WAKACYJNY SZOK CENOWY THASSOS Apartamenty typu TRAF Thassos -
    Thassos
    Liczba rezerwowanych:
    osoby dorosle: 2

    Termin: 28.06.2004 - 12.07.2004