    From: "GoLo" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Znizki na bilety komunikacji VS studia
    Date: Sat, 28 Jun 2003 12:42:33 +0200

    Witam, mam takie pytanie
    Czy sam fakt bycia studentem uprawnia mnie do znizek na komunikacje miejska,
    PKP itp. czy raczej posiadanie przy sobie wazniej legutymacji studenckiej
    daje mi takie prawo.
    Pytam sie o to poniewaz zgubielm swoja legitymacjie studencka a nie
    wykluczone ze bede jezdzic w wakacje PKP.

    Czy zamiast legitymacji moge okazywac inny dowod tego ze jestem studentem np
    Indeks lub zaswiadczenie z wydzialu ze ucze???????????

    Jak to jest????