  • Data: 2006-06-23 08:30:38
    Temat: Zmiana prokuratury
    Od: Fabiański<a...@a...ti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Nie mam sie gdzie zwrócić z zapytaniem.

    Na jakim etapie, na podstawie czego i jak można zwrócić się o zmiane prokuratury
    prowadzącej śledztwo, jeżeli mogę udowodnić, że "zalezy" tej aktualnej bardzo na
    udowodnieniu winy, bez względu czy jest ona rzeczywista?

    Aktualnie prowadzone jest sledztwo.

    Podam przykład. Przed postawieniem zarzutów, gdy nikt z firmy, którą
    reprezentuję nie wiedział, że coś się dzieje już w lokalnych mediach wypowiadał się
    prokurator, że nasza firma - uwaga - oszukała kogoś tam.

    Przykład drugi. Naszą działalność sprawdzało około 20 prokuratorów z róznych
    stron Polski. Nie było zarzutów. Zmieniła sie opcja polityczna na PISowską w
    lokalnej prokuraturze - nagle mamy zarzut oszustwa. Robimy ciągle to samo, co
    robiliśmy. Policja, któa dziś to musi prowadzić sama sie po cichu przy nas z tematu
    smieje.

    Jak tego dokonać, by nie narazić się na powiedzmy gwałtowne ruchy prokuratury?

    -> http://usenet.pomocprawna.info