  • Data: 2006-06-23 13:59:58
    Temat: Re: Zmiana prokuratury
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fabiański napisał(a):
    > Witam. Nie mam sie gdzie zwrócić z zapytaniem.

    zamknęli wszystkich adwokatów?

    > Podam przykład. Przed postawieniem zarzutów, gdy nikt z firmy, którą
    > reprezentuję nie wiedział, że coś się dzieje już w lokalnych mediach wypowiadał się

    > prokurator, że nasza firma - uwaga - oszukała kogoś tam.

    może oszukała, ale nie chce mi się wierzyć a tak kategoryczne
    przesądzanie sprawy na tym etapie przez rzecznika prasowego prokuratury

    > Przykład drugi. Naszą działalność sprawdzało około 20 prokuratorów z róznych
    > stron Polski. Nie było zarzutów. Zmieniła sie opcja polityczna na PISowską w
    > lokalnej prokuraturze - nagle mamy zarzut oszustwa. Robimy ciągle to samo, co
    > robiliśmy.

    może to tobie tak się wydaje ?

    > Policja, któa dziś to musi prowadzić sama sie po cichu przy nas z tematu
    > smieje.

    policja czasem nie śmieje się wtedy kiedy powinna i odwrotnie.

    > Jak tego dokonać, by nie narazić się na powiedzmy gwałtowne ruchy prokuratury?

    napisz do min. Ziobro

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911