  • Data: 2009-03-07 10:48:12
    Temat: Zmiana miejsca swiadczenia pracy
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja firma niedlugo zmienia siedzibe, a co za tym idzie to zmianie
    ulegnie miejsce swiadczenia pracy i w pracy wywiazala sie teoretyczna
    dyskusja na ten temat.
    W zwiazku z tym zapewne kazdemu pracownikowi zostanie przedstawiona
    zmiana warunkow pracy zawartej w umowie - pewnie za porozumieniem stron.
    I co w wypadku, gdy ktos tego porozumienia nie przyjmie? Rozumiem ze
    wtedy pracodawca musi dac takiemu pracownikowi wypowiedzenie
    zmieniajace, ktore pracownik moze przyjac lub nie, i ma na to pol okresu
    wypowiedzenia?
    Czy jesli pracownik nie przyjmie nowych warunkow pracy to umowa
    rozwiazuje sie z winy pracodawcy? Czy w zwiazku z tym nalezy sie jakies
    odszkodowanie?
    Co w przypadku, kiedy to pracownik zostanie postawiony przed faktem
    dokonanym, czyli np w piatek zostanie poinformowany, ze od poniedzialku
    ma sie stawic pod nowym adresem? Bo do tej pory zadne dokumenty nikomu
    nie zostaly przedstawione. Czy pracownik ma przyjsc do pracy zgodnie z
    tym co ma zawarte w umowie o prace, czy udac sie pod nowy adres? :)

    Bede wdzieczny za podjecie dyskusji w tym temacie, bo mi sie on wydaje
    ciekawy :)

    Jacek Kustra