    From: s...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zastraszanie
    Date: 24 Nov 2006 04:57:26 -0800

    Witam !
    Mam pytanie, może mi ktoś pomoże.
    Otoz przez pewien okres czasu bylem czynnym czlonkiem jednej z
    organizacji pozarzadowych. Udzielalem sie, prowadzilem dla nich forum,
    portal [grafike sam wykonalem]. Kiedy odszedlem zaczely sie szykany
    przeciwko mnie i bliskich mi osob. Nie powiem, odchodzac zabralem ze
    soba osobe pomagajaca finansowo (odeszla dobrowolnie) i kliku czlonkow
    forum.
    Serwer na którym byl portal z forum zostal zabrany przez "sponsora",
    ktory upowaznil mnie do wyslania maila o tym informujacego.
    Mail byl w stylu: "Do godz. tej i tej nalezy wykonac backup portalu i
    forum." Portal i forum nie zostaly przez sponsora usuniete do czasu
    kiedy organizacja znalazla nowe miejsce na innym serwerze.
    Sponsorowanie serwera bylo bez zadnych umow, tak na "buzie".
    Ja zalozylem drugie forum o podobnej tematyce, ale nie identyczne.
    Pozniej zaczely sie straszenia pozwami do sadu o plagiat, to ze ich
    szantazowalem. Telefony ze jak im pomoge to zostawia mnie w spokoju.
    Pytanie pierwsze dotyczy tego co mam dalej z tym robic. Narazie troche
    sie uspokoilo, ale czlowiek straszacy mnie jest nieobliczalny.
    Drugim pytaniem jest to, czy mogę zarządać usunięcia grafiki przeze
    mnie wykonanej [jest na niej moja podobizna]. Za pomoc nie pobieralem
    zadnych oplat ani innego rodzaju wynagrodzen. Na dowod iz wykonalem
    glowna grafike na portal mam wszystkie materialy wykorzystane do tego
    celu.

    Pozdrawiam, Kuba.