  • Data: 2012-03-01 09:59:42
    Temat: Zasiedzenie - pytanie
    Od: Marek <9...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Moja mama od ponad 30 lat użytkuje nieruchomość która była własnością
    jej mamy (mojej babki). Bracia mamy nie żyją - prawo do dziedziczenia
    mają ich dzieci. Poradzono mi złożyć w sądzie wniosek o zasiedzenie
    przez mamę współudziałów w spadku. Problem w tym, że moja mama jest
    ciężko chora i najprawdopodobniej nie doczeka się zakończenia tej
    sprawy. Mam pytanie czy ja mogę teraz wnieść do sądu wniosek o
    stwierdzenie, że moja mama zasiedziała tą nieruchomość i nawet jeżeli
    nie uda się jej doczekać zakończenia sprawy to po jej śmierci sąd będzie
    mógł orzec zasiedzenie.

    --
    Marek