  • 11. Data: 2008-06-20 07:38:42
    Temat: Re: Zapis w umowie / na aukcji - wylaczajacy odpowiedzialnosc.
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Jeżeli więc strony umówiły, że rzecz może się zepsuć a dodatkowo
    > sprzedawca przez pierwsze trzy dni będzie takie zepsute rzeczy wymieniał
    > na analogiczne to co?

    Jeśli dobrze zrozumiałem i co Ci chodzi to:

    Art. 11.
    Uprawnień unormowanych w niniejszej ustawie nie można wyłączyć ani
    ograniczyć w drodze umowy zawartej przed zawiadomieniem sprzedawcy o
    niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. W szczególności nie można
    tego dokonać przez oświadczenie kupującego, że wie o wszelkich
    niezgodnościach towaru z umową lub przez wybór prawa obcego.

  • 12. Data: 2008-06-20 08:04:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PlaMa napisał(a):

> [...]
    > tego dokonać przez oświadczenie kupującego, że wie o wszelkich
    > niezgodnościach towaru z umową lub przez wybór prawa obcego.

    Czyli trzeba by zrobić tak, aby ta rzecz nie była towarem konsumcyjnym?

    j.

  • 13. Data: 2008-06-23 18:26:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Czyli trzeba by zrobić tak, aby ta rzecz nie była towarem konsumcyjnym?

    Jak chciałbyś to zrobić?

  • 14. Data: 2008-06-23 18:31:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PlaMa napisał(a):

    [...]

    > Jak chciałbyś to zrobić?

    Nie mam pojęcia :) Dlatego na końcu postawiłem "?" ;)

    j.

  • 15. Data: 2008-06-23 18:55:12
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Nie mam pojęcia :) Dlatego na końcu postawiłem "?" ;)

    Dobra luksusowe na zamówienie? :)