  • Data: 2010-05-28 07:44:58
    Temat: Zamontowana instalacja inna niż uzgodniona
    Od: "G.K." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zakładałem ostatnio instalację LPG w aucie. Szczegóły uzgadniałem z
    zakładem mailowo, termin telefonicznie. Auto odebrałem, jakoś nie
    wgłębiając się w szczegóły, ale okazało się, że założono mi instalację
    inną niż uzgadniana. Odebrałem auto (wczoraj), ale zaczęło mnie to
    męczyć. Sprawdziłem w samochodzie, ta założona instalacja jest z 2007
    r., aktualnie montuje się wersje nowsze, które bazują na tamtej, są
    zmodyfikowaną wersję tamtej.
    Mam korespondencję mailową z zakładem. Czy coś mogę, teraz po odebraniu
    auta z zakładu, zrobić? Skoro starsza, prawdopodobnie ta moja instalacja
    jest też tańsza niż ta ustalona, nowsza.
    Ta nowsza i ta starsza mają 2-letnią gwarancję, tu się nic nie zmienia.
    Czy i jakie kroki podjąć?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz