  • Data: 2007-08-24 09:34:54
    Temat: Zameldowanie - kilka pytań...
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam kilka pytań odnośnie zameldowania. Za kilka dni zmieniam miejsce
    zamieszkania na okres 12-18 miesięcy (związane jest to z moim nowym
    miejscem pracy).

    1. Czy zatem muszę meldować się w nowym miejscu zamieszkania? Nie chce
    mi się latać po urzędach i najchętniej sprawę bym olał :)

    2. Czy mogę zameldować się na pobyt tymczasowy? Nie chce na stałe bo
    wiem że za rok wrócę z powrotem.

    3. Czy w przypadku przemeldowania muszę załatwiać coś w urzędzie w
    mieście w którym mieszkam obecnie czy też tylko w urzędzie w mieście do
    którego się przenoszę?

    --
    michal