  • Data: 2007-08-24 10:17:52
    Temat: Re: Zameldowanie - kilka pytań...
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.txj5l02jrgp2nr@sempron...

    > Tak.

    > Tak.

    > Trzeba sie wymeldowac. Chyba, ze na czasowy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    > Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    > Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.

    witam

    ja w kwestii ostatniego z twoich pytań - w sprawie zameldowania na pobyt
    czasowy to nie musisz o niczym informować urzędu w miejscu swego stałego
    zameldowania - jest bowiem możliwe by mieć zameldowanie stałe w jednym
    miejscu, a czasowe w drugim, np. studenci mieszkający w akademikach;
    zwyczajnie idziesz (musisz) do UM w miejscowości do kitórej zamierzasz
    niedługo wyjechać i tam zgłaszasz wniosek o zameldowania na pobyt czasowy -
    szczegóły dowiesz sie na miejscu w UM

    pzdr