  • Data: 2004-10-06 12:12:29
    Temat: Zakup mieszkania - wątpliwości
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Znalazłem sobie mieszkanko które planuje kupić, lecz mam coraz większe
    obawy.

    Sprawa wygląda w sposób następujacy:
    Mieszkanie jest/ było zadłużone w spółdzielni. Dług wpłaciłem na depozytowe
    konto w spółdzielnie (w razie czego do odzyskania)
    Mieszkanie ma dług na hipotece, przy podpisywaniu umowy notarialnej bedzie
    komornik któremu spłacę zadłużenie.
    Wszyscy aktualnie zamieszkujący (małżeństwo z dzieckiem) będą wymeldowani
    (sami się wymledują) przed podpisaniem aktu notarialnego.
    Obecnym właścicielom mam wpłacić kilkadziesąt tysięcy na zakup nowego
    mieszkania, w akcie notarialnym bedzie zastrzezenie że mają na to 6 tygodni.
    Jeżeli nie spęłnią tego (nie wyprowadzą się) mieszkanie staje się moją
    własnością bez regulowania reszty nalożności względme poprzednich
    właścicieli

    Chodzi tu o kwotrę ok 20 tys. , z czego i tak ok 2 tys sobei zostawie na
    pokrycie ich długów względem Zakładu Energetycznego i Dialogu.

    Boję się sytuacji że nie znajdą tego mieszkania w przeciągu 6 tygodni i co w
    wtedy mogę zrobić ? Bo pieniędzy wpłaconych komornikowi na pewno nie
    odzyskam, to co im wpłacę na zakup mieszkania też raczje nie bo może
    przejdzą/przepiją lub coś w tym stylu.

    Czyli jeżeli jutro wpłacę co kolwiek to nie pozostaje jak tylko brnąć dalej.
    Jakie będę miał możliwości ? Eksmisje są możliwe ? Czy będę im musiał
    zorganizowac jakieś mieszkanko ? Jakieś okresy ochronne ?

    Prosze o jakieś uwagi bo nie wiem co robić dalej. Pakować się w to dalej czy
    się wycofać

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak