  • Data: 2004-03-06 15:15:36
    Temat: Zabezpieczenie umowy.
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie teoretyczne :> :
    Załóżmy , że zamierzam pożyczyć innej osobie około 50000zł na pół roku z
    oprocentowaniem 800%(czyli po pół roku zwraca mi 200000) zabezpieczeniem ma
    być kamienica(warta około 600000zł).
    Jestem niemal pewny że osoba ta nie będzie w stanie mnie spłacić , ale osoba
    ta stoi pod murem i pieniądze są jej pilnie potrzebne(np: na operację żony),
    więc zamierzam to wykorzystać.
    Pytanie czy jest to bezpieczne , czy osoba ta może się jakoś "wymigać" od
    zobowiązań???

    Ja to widzę tak : jezeli ta osoba nie będzie mnie wstanie spłacić to
    przejmuje kamienicę , jezeli będzie wstanie spałacić to też dobrze bo
    zarobie 150000zł :).Dobrze myśle??

    Pozdr.