  • Data: 2004-03-06 16:47:06
    Temat: Re: Zabezpieczenie umowy.
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 6 Mar 2004 17:28:08 +0100, na pl.soc.prawo, Feanor napisał(a):

    > Chce zarobić!!!! Duzo!
    >
    > Pozdr.

    A czy musisz na czyimś nieszcęściu ?????
    Wybacz, ale każdy chciałby *zarabiać dużo*. Znam wiele sposobów takiego
    zarabiania - ale bez *wykorzystywania czyjegoś nieszczęcia*.
    Dla mnie, jak już pisałem wcześnie jest to wielce nieetyczne i wręcz takimi
    ludźmi się brzydzę.

    Jeżeli masz ochotę zarobić dużo - mogę parę sposobów podpowiedzieć ( z
    gwarancją zarobku).
    Ale ponieważ wiedza kosztuje - trzeba będzie za nią zapłacić.

    --
    Mieczysław
    ----