  • Data: 2002-09-05 20:45:08
    Temat: Za oknem- jeszcze mieszkanie? (czyli wolnoć Tomku...)
    Od: "Klaudia Zybert" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Czy jeśli wychylam się przez okno, to jestem jeszcze u siebie w domu, czy
    już nie? Pytam, bo mam problem z sąsiadem, nałogowym palaczem. Nie mogę u
    siebie okna otworzyć (a gorąco, że zdechnąć można :-), bo sąsiad - miłośnik
    świeżego powietrza, wygląda sobie przez okno paląc papierosy kilka razy
    dziennie. Zanim się zorientuję i zamknę okno, już w całym pokoju cuchnie.
    (sąsiad pali w dodatku jakiś tani chłam).
    Czy mam prawo zwrócić mu uwagę? Czy on jest u siebie i robi co mu się
    podoba.
    Ale ponoć grilla na balkonie tez nie wolno urządzać...
    Nie pytam o to co wypada, bo mój sąsiad kulturą osobistą nie grzeszy - to
    jasne. Chodzi mi tylko o to, czy, prócz odwoływania się do jego kultury,
    jest jakiś przepis, na który mogę się powołać?
    Pozdrawiam.
    K.

    --
    Klaudia Zybert

    "Bądź uważny; dąż do szczęścia"- Desiderata