  • Data: 2008-03-07 07:27:25
    Temat: Wznowienie post. egzekucyjnego ??
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Komornik umorzył mi egzekucję, cofnął wyrok z klauzulą, wiem jednak że dłużnik
    podjął pracę, mam namiary, wiem że ma współwłasność domu, jak wznowić i czy się
    da wznowić postępowanie egzekucyjne ? Jakie pismo trzeba napisać ? Acha i jest
    problem z tym zwróconym wyrokiem z klauzulą, w nerwach został potargany ;( czy
    mogę wystąpić o nowy odpis do sądu i jeszcze raz o nadanie klauzuli ?