  • Data: 2008-03-07 08:08:13
    Temat: Re: Wznowienie post. egzekucyjnego ??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...@v...pl pisze:

    > :) na poważnie pytam, czyli co mam napisać wniosek egzekucyjny raz jeszcze ?
    > a jak z tym zgubionym wyrokiem ?

    Najpierw trzeba iść do sądu i poprosić o wydanie nowego tytułu
    wykonawczego w miejsce utraconego (art. 794kpc). Potem trzeba napisać
    nowy wniosek egzekucyjny i zgłosić się do komornika. We wniosku warto
    oczywiście wskazać nowe sposoby egzekucji, aby komornik miał jak na tacy
    co ma robić, wtedy jest najbardziej skuteczny.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz