  • Data: 2003-06-08 17:10:43
    Temat: Wywłaszczenie?
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie do grupy i liczę na kompetentną i w miarę szybką odpowiedż.
    Jestem właścicielem mieszkania w pięknej stylowej kamienicy w samym centrum
    Wrocławia. Mieszkanie ma księgę wieczystą i jest nie małe( 70 m2). Jestem
    jedynym włascicielem w kamienicy w której oprócz mnie jest 25 mieszkań
    komunalnych. Dowiedziałem się, że jeszcze w tym roku Wszysy mieszkańcy
    kamienicy będa wysiedleni- bo w naszej kamienicy będzie uczelnia
    (najprawdopodobniej). Mam kilka pytań w zwiazku z tym...
    1. Czy moge otrzymac w zamian gotówkę?
    2. Czy muszę koniecznie wyprowadzic się tam gdzie wszyscy przesiedleni tzn.
    do nowo wybudowanych bloków na peryferiach miasta?
    3.Czy mogę wskazać mieszkanie które mi kupią?
    4. Czy mogę zażądać ewentualnej rekompensaty(mieszkania w Rynku są przecież
    drogie)
    5. Jakie wogóle mam szanse (może proces sądowy)i czy mogę postawić
    jakiekolwiek warunki?
    Za wszelkie info z góry dziękuję.

    Pozdrawiam,
    Marek