  • Data: 2006-12-29 16:28:37
    Temat: Wyrok zasadzenie tytułem zwrotu kosztów zastepstwa.
    Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Znajoma prosiła sie dowiedzieć o taka sprawę.

    Dostała wyrok sądu grodzkiego, z którego wynika że sąd zasądza od powódki na
    rzeczy pozwanych kwotę xxxzł tytułem zwrotu kosztów zasępstwa procesowego.
    Znajoma była pozwaną w tej sprawie, dostała wyrok i .. gdzie ma się zwrócić
    po kasę?
    Czy po jakimś czasie to się przedawni?

    --
    Mazdah,