  • Data: 2006-12-30 13:59:24
    Temat: Re: Wyrok zasadzenie tytułem zwrotu kosztów zastepstwa.
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaką odsiadką???

    > KG

    Normalnie. Prokurator postraszy sądem. Nie poskutkuje - napisze akt
    oskarżenia (nie wykonanie postanowienia sądu, to przestępstwo). Odbędzie się
    proces karny, po procesie czas na wykonanie postanowienia + kara (pewnie
    grzywna albo jakieś małe zawiasy). Nie wykona - to się mu odwiesi karę.
    Nawet jelśli nie odsiadka, to na pewno koszty większe. I to znacznie.