  • Data: 2006-12-29 17:42:08
    Temat: Re: Wyrok zasadzenie tytułem zwrotu kosztów zastepstwa.
    Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:en3iq3$e64$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak miała zasądzone zastepstwo to znaczy, ze była >reprezentowana przez
    > pełnomocnika, a to z kolei znaczy, ze on będize >wiedział :)

    Nie wiem czy dobrze wnioskuję, ale wygląda na to, że to ona z mężem była
    pełnomocnikiem kilku pozwanych ( powództwo było przeciw 4 osobom a ona z
    mężem to dwójka z pozwanych)

    > Po drugie, to na razie jest wyrok sądu grodzkiego,nie >wiadomo, czy
    > praowmocny, zeby się gdzies zglosic po pieniądze to >wyrok musi sie
    > uprawomocnić.

    Sądze, że już jest prawomocny. Gdzie można się dowiedziec że prawomocny?W
    sekretariacie wydziału?

    > po tzrecie - w wyroku sad wyrażnie przecież >powiedział/napisał nie tylko
    > na czyją rzecz ale i od kogo zasądza - od tej osoby będzie >mozna żądać

    Czyli jak? Zadzwonić do powoda i powiedzieć coś w stylu "giv mi bak maj
    mani?" ;) ;)